POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ristanc so skladni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. S spletno trgovino Ristanc (v nadaljevanju “trgovina”) upravlja podjetje:

Ristanc Sašek k.d. (v nadaljevanju “ponudnik”)

s sedežem na naslovu Gornji trg 31, 1000 Ljubljana.
Matična številka podjetja: 1663224000
Davčna številka podjetja: SI11937386
Zavezanec za DDV: DA

Telefonska številka: 01 425 24 36

Elektronska pošta: info@ristanc.si

Podjetje je registrirano pod številko vložka Srg 1/35205/00, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Ljubljani.

Poslovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem so urejeni s splošnimi pogoji poslovanja.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke (uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo – elektronska pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE

 Splošno

Naročilo nakupa se sklepa samo v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. V besedilu, opisu, ceni in drugih besedilih na strani lahko pride do napak, za katere se vam vnaprej opravičujemo in vam zagotavljamo, da jih bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vse slike so kolikor se le da podobne dejanskemu izdelku, a popolna identičnost ni zagotovljena. V primeru kakršne koli napake, težave ali nejasnosti pri naročilu ali izvedbi naročila se stranko nemudoma obvesti po e-pošti ali telefonu, odvisno od podatkov, ki jih je stranka posredovala. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Postopek nakupa

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji koraki:

– pregledovanje ponudbe izdelkov v spletni trgovini.

– dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”.

– po končanem izboru izdelkov, lahko kupec s klikom na gumb “Košarica” pregleda svoj izbor izdelkov, jim spremeni količino ali jih odstrani. V primeru spremenjene količine, je potrebno košarico osvežiti s klikom na gumb “posodobi košarico”. V košarici se izbere tudi način dostave. Po končanem pregledu kupec nadaljuje na blagajno s klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”.

– na blagajni kupec izpolni podatke za račun ter podatke za dostavo, če se le ta razlikuje od podatkov za račun. Na koncu se izbere tudi način plačila.

– na blagajni je na voljo pregled celotnega naročila z vsemi morebitnimi stroški, povezanimi z dostavo in načinom plačila.

– naročilo z obveznostjo plačila se potrdi s klikom na gumb “Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu” ter klikom na gumb “zaključi nakup”.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

– vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

– vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

– spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

– odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

– spreminja izbrani način dostave izdelka;

– spreminja izbrani način plačila ter

– pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 Cene artiklov

Vse cene so v evrih (€) in vključujejo 22% DDV. Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da cene spremeni. Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa.

Ponudba artiklov

Nabor ponujenih artiklov se spreminja v skladu z zalogami ponudnika. Pridržujemo si pravico, da brez predhodne najave artikle dodajamo, spreminjamo in odvzemamo iz trgovine. Vsi izdelki, ki so objavljeni na internetni strani, so načeloma na zalogi. Ker sočasno poteka tudi prodaja v trgovini, se lahko zgodi, da izdelka več ni na zalogi. Sinhronizacijo z zalogo v trgovini redno izvajamo.

Načini plačila

V spletni trgovini Ristanc lahko plačate na sledeče načine:

– po predračunu z nakazilom na bančni račun. Po zaključku naročila boste na vaš email prejeli predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo, blago se odpremi šele po prilivu sredstev na transakcijski račun podjetja. Če plačilo ni izvedeno v roku treh delovnih dni, izdelke vrnemo nazaj v prodajo.

– s kreditno kartico.

Uporabnikovi osebni podatki bodo uporabljeni za obdelavo naročila, podporo uporabniške izkušnje na tej spletni strani in za druge namene, opisane v našem pravilniku o zasebnosti.

 Račun

Kupec prejme račun skupaj s poslanimi izdelki.

Hramba in dostop do pogodbe

Sklenjena kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena pri ponudniku v elektronski obliki. Na željo kupca mu ponudnik pogodbo lahko pošlje po navadni ali elektronski pošti.

Dostava in poštnina

Vsa naročila dostavlja dostavna služba DPD. Naročeni izdelki so dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Trudimo se, da vse pakete čim prej pripravimo in pošljemo. Za pakete oddane do 17:00 je predvidena dostava v roku 1-4 delovnih dni. Za zamude dostavne službe ni odgovoren ponudnik.

Poštnina znaša 3,95 € in je enotna ne glede na težo in velikost pošiljke. Pri naročilih nad 50€ je poštnina brezplačna, pri čemer morate v košarici izbrati “brezplačna dostava”.

Dostava blaga je mogoča samo na naslovih v Sloveniji.

 

VRAČILO IN REKLAMACIJE

Pravica do odstopa od nakupa

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Za odstop od pogodbe mora kupec ponudniku poslati izpolnjen obrazec na naslov ponudnika ali v skenirani obliki po elektronski pošti na naslov info@ristanc.si.

Izdelek mora vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nepoškodovan, neuporabljen, v celoti in v originalni embalaži vrnjen na naslov Ristanc, Gallusovo nabrežje 11, 1000 Ljubljana, Slovenija. Stroške pošiljanja v tem primeru nosi kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga ponudnik prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stvarna napaka

Za stvarno napako se šteje, če:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku dveh let od prevzema blaga ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, je od ponudnika upravičen zahtevati:

– odpravo napake na izdelku,

– ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,

– ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. V primeru uveljavljanja garancije, nas kontaktirajte na elektronski naslov info@ristanc.si.

Ponudnik ne nudi prostovoljne garancije.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke ugotovi, da so naročeni izdelki poškodovani, nedelujoči ali da v njih manjkajo deli, lahko artikel vrne na naslov Ristanc, Gallusovo nabrežje 11, 1000 Ljubljana. V tem primeru stroške pošiljanja krije ponudnik. Obe strani se nato sporazumno dogovorita o morebitni zamenjavi izdelka ali vračilu kupnine.

 Škoda

Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.

PRITOŽBE IN SPORI

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. V primeru težav, se kupec lahko obrne na ponudnika na telefonsko številko 01 425 24 36 ali preko elektronske pošte na naslov info@ristanc.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, elektronski naslov: info@ecdr.si, tel:  +386 (0) 8 205 65 90, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine Ristanc je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za potrebe poslovanja spletna trgovina Ristanc zbira naslednje uporabnikove podatke:

– ime in priimek,

– naslov in kraj bivanja,

– naslov elektronske pošte,

– ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu Ristanc.

Zavezujemo se, da vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam, saj se zavedamo pomembnosti varovanja zasebnosti naših kupcev.

Spletna stran uporablja SSL enkripcijo, ki zagotavlja varnost prenosa podatkov.